Colliers Czech Republic: 2019 byl rokem transformace

Hlavní stránka » Aktuality » Colliers Czech Republic: 2019 byl rokem transformace

Rok 2019 byl pro společnost Colliers v České republice významným rokem změn.

Začalo to všechno koncem roku 2018, kdy se společnost rozhodla restrukturalizovat své podnikání a aktivity, aby lépe sloužily klientům a naplňovaly nové trendy a požadavky trhu.
Colliers s 25 lety působení na českém trhu se rozhodla využít svého postavení a těžit ze znalostí trhu, zkušeností a aktivit. Byla realizována pečlivě naplánovaná strategie, která zahrnovala různé oblasti důležité pro vytvoření silnější a lépe propojené platformy nejen lokálně, ale napříč regionem střední a východní Evropy.

EXPANZE A NABÍDKA NOVÝCH SLUŽEB
Od čtvrtého čtvrtletí 2018 a během roku 2019 jsme zřídili dvě nové obchodní linie – design & build a retail agency – a posílili jsme naše servisní linky office agency, industrial agency, valuation, property & asset management, průzkum trhu, marketing & PR a také workplace advisory.
Pro zkvalitnění služeb a po expanzi jsme rozšířili společnost o 33 nových odborníků, přičemž jsme pečlivě vybírali ty nejlepší a nejzkušenější dostupné profesionály na trhu. Žádná jiná realitní poradenská společnost na našem trhu nezaznamenala v poslední době takovou aktivitu a úspěchy při získávání tolika talentů. To posílilo naši důvěru v to, co děláme. Nárůst počtu zaměstnanců si vyžádal i rozšíření kancelářských prostor, jejichž rozlohu jsme zdvojnásobili. Kanceláře Colliers jsme proměnili podle projektu navrženého a realizovaného našimi týmy z oddělení workplace advisory a design & build, abychom měli jistotu, že pracujeme v souladu s nejnovějšími trendy a potřebami moderních kancelářských prostor.
Ohlédneme-li se za našimi úspěchy v roce 2019, jsme velice nadšeni tím, čeho jsme dosáhli. Výnosy se nám meziročně podařilo zvýšit o 94 %, což znamená nejlepší výsledek za posledních 10 let. Mezi naše nejaktivnější obchodní odvětví patřily investment, industrial agency, office agency, workplace advisory a služby property & asset managementu.

ÚSPĚCHY VE VĚTŠINĚ OBLASTÍ
V oblasti investic jsme velmi hrdí na to, že jsme pro naše klienty vyřizovali celkem osm transakcí v celkové hodnotě přes 313 mil. eur a o rozloze 140 000 m2. Tyto transakce zahrnovaly Greenline v Praze 4, Crystal v Praze 3, Blox v Pra-ze 6, Tulipa Újezd v Praze 1, prodej portfolia společnosti Metro, Celetná v Praze 1, Faurecie a Bibusu.
Mezi další hlavní příklady našeho úspěchu napříč segmenty patřily poradenské služby v oblasti budov a projektové řízení a práce s Unicredit Bank a GTT; náš tým design & build pracoval pro klienty, jako jsou Marriott, Cataps, Credo Ventures a GTT; průmyslový tým pracoval pro firmy Hutchinson, Savera Components, Henniges Automotive nebo XO Foods.
Office agency poskytovala poradenské a zprostředkovatelské služby pro Kapitol, GTT, Citfin, Cataps CA Immo a Infosys. V neposlední řadě náš tým workplace advisory pracoval na projektech s Deloitte, Škoda Auto, Crestyl či Nestlé.
Hlavní část transformace naší společnosti je zaměřena na to, abychom se přiblížili klientům, lépe porozuměli jejich potřebám a byli schopni nabídnout komplexní a širokou škálu integrovaných služeb. Upevnili jsme své regionální postavení, protože známe zdejší aktivitu a potřeby klientů, takže jsme se více propojili napříč regionem střední a východní Evropy a vytvořili jsme novou regionální roli pro naše oddělení průzkumu trhu, abychom se ujistili, že poskytujeme konzistentní a vysoce kvalitní informace o trhu, analýzy, zprávy a přehledy. Pro udržení předních pozic v oblasti IT a technologií jsme kompletně redesignovali a přepracovali naše webové nástroje „OfficeMap“ (kancelářskou mapu) a „WarehousesMap“ (mapu skladových prostor). Zdokonalili jsme také náš webový portál, aby byl uživatelsky přívětivější, se snadnější navigací.

ZÁVAZEK DO BUDOUCNOSTI
Nyní, na počátku roku 2020, jsme ještě více povzbuzeni a motivováni pokračovat v tom, co jsme začali; očekáváme další růst a silné tržní aktivity. Rok 2020 v České republice na kancelářské scéně ukazuje silný potenciál dodávek přesahující 178 000 m2; trendy v oblasti workplace důrazně vyžadují udržitelnější, produktivnější a pružnější řešení. I proto se wellbeing a pohoda dnes stávají nedílnou součástí každé moderní kanceláře – zejména v době, kdy jsou lidské zdroje velmi omezené a je velmi obtížné najít pracovní síly.
Vážíme si důvěry, kterou v nás naši klienti vkládají, a jsme odhodláni i nadále považovat jejich zájmy za svou prioritu.

TEWFIK SABONGUI, CEO, COLLIERS CZECH REPUBLIC

Sledujte nás

Copyright © 2018 WPremium event, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.